3 Teknik Ciuman Berahi

Teknik Ciuman Berahi
Teknik Ciuman Berahi

Teknik Ciuman Berahi

Ciuman berahi adalah ciuman yang dilakukan untuk mukadimah sebelum memulakan hubungan seks suami isteri. Terdapat banyak jenis cara ciuman berahi dilakukan untuk membangkitkan rasa ghairah pasangan sebelum melakukan tusukan zakar ke lubang faraj. Ciuman berahi yang dilakukan suami ke atas isteri akan membuatkan faraj isteri cepat berair dan bagi isteri pula ciuman berahi ke atas suami akan membuatkan suami cepat pancut.

Ramai pakar hubungan seks yang menekankan ciuman berahi adalah penting untuk membangkitkan nafsu dan ghairah sebelum memulakan hubungan seks. Kebanyakkan daripada kita terlalu gelojoh dan rakus untuk mempraktikkan teknik ciuman berahi yang jika dilakukan dengan betul dan sempurna, akan membuatkan hubungan seks semasa berasmara lebih nikmat dan mengasyikkan.

Di dalam mulut kita, terletak berjuta-juta sel yang memainkan peranan untuk menaikkan nafsu syahwat atau nafsu seks. Oleh kerana sel-sel yang terdapat pada mulut adalah sangat peka, rangsangan yang diberikan oleh ciuman berahi secara automatik akan merangsang dan mempengaruhi sel-sel lain yang terpada pada badan tanpa kita sedari.

oral-sex-cdOz9SubjJKAqj_fuiStBQ

Teknik Ciuman Berahi

Berikut dibawah ini adalah 3 teknik ciuman berahi yang dapat anda praktikkan sebagai pembuka bicara sebelum berdayung bermain asmara.

1. Ciuman Berahi Basah

Buka mulut anda, dan jilat bibir atas dan bibir bawah dengan lidah anda. Ini adalah untuk membasahkan bibir anda seterusnya mencium pasangan anda dengan bibir anda yang sedang basah. Ini bukan lah teknik menjilat, tetapi ciuman berahi dengan bibir yang basah. Ciuman ini paling berkesan dilakukan di tempat-tempat sensitif bagi pasangan anda.

Kiss on the seashore

2. Ciuman Berahi Kering

Teknik ciuman berahi kering ini adalah lanjutan daripada ciuman pembuka. Setelah bibir bertemu bibir, hembuskan sedikit angin melalui mulut anda. Anda boleh mengulangi gerakan ini berulang-ulang kali untuk memberikan getaran asmara kepada pasangan anda. Seperti juga ciuman berahi pembuka, lakukan teknik ciuman berahi kering ini dengan penuh rileks dan perlahan-lahan dan gunakan variasi selain dari hembusan ke bibir. Pasangan anda mungkin ada akan berasa sedikit geli dan akan mengeliat kesedapan.

16776879581_8033b5086b_b

3. Ciuman Berahi Pembuka

Jenis ciuman berahi ini dapat dilakukan secara rileks sebagai tahap awal melakukan sebelum aktiviti seks. Pastikan anda berada dalam keadaan rileks walaupun jantung anda sudah berdegup dengan kencang dan sudah tidak sabar lagi.

Jenis ciuman berahi ini dicipta untuk mewujudkan perasaan mesra di antara anda dan pasangan anda. Ciuman ini dilakukan dengan mulut anda dan pasangan anda masih tertutup, lalu biarkan bibir anda bertemu bibir si dia. Lakukan dengan penuh kelembutan dan kasih sayang. Untuk lebih “feel”, tutup mata anda supaya si dia tahu anda betul-betul menaruhkan seluruh perasaan kasih sayang anda dengan ciuman ini.

maxresdefault

Untuk variasi, lakukan teknik ciuman ini di tempat lain selain di bibir. Contohnya di pipi, rambut, kening, gunakan imaginasi anda. Cubalah teknik-teknik ciuman ini sebelum anda berdayung bersama pasangan anda untuk menambahkan kenikmatan di dalam hubungan seks anda dan pasangan anda.

dapatkan sekarang

You can leave a response, or trackback from your own site.

Leave a Reply

https://www.facebook.com/johorsoutherntigers.com.my/videos/612746285555341/