3 Tips Capai Nikmat Seks

Capai Nikmat Seks
Capai Nikmat Seks

Capai Nikmat Seks

Capai nikmat seks dengan melakukan hubungan seks yang menggembirakan kedua-dua belah pihak tanpa paksaan dan atas kerelaan hati masing-masing. Hubungan seks dengan aktiviti atau teknik yang sama, lama-kelamaan sudah pasti akan menimbulkan rasa jemu, walaupun hubungan seks sesuatu yang penuh nikmat. Apa sahaja aktiviti jika dilakukan berulang kali tanpa perubahan, pasti akan membosankan. Hubungan seks juga tidak terkecuali.

Oleh itu jangan hairan sekiranya pasangan anda mula menunjukkan rasa berat hati untuk bersama anda, tidak seperti masa mula berkahwin dahulu. Bagaimana menyelesaikan masalah ini? Anda tidak perlu bersusah payah memikirkan kenapa pasangan anda mula dingin di ranjang. Jawapannya sudah pasti beliau mulai bosan dengan hubungan seks. Jadi sudah tiba masanya untuk anda beri sedikit pembaharuan dalam hubungan kelamin anda berdua. Tingkatkan dan capai nikmat seks anda berdua dengan beberapa langkah mudah yang boleh anda amalkan.

3 Tips Mudah Untuk Capai Nikmat Seks

Di sini admin PB berikan 3 langkah yang cukup mudah untuk membantu anda memberi pembaharuan dalam hubungan seks, seterusnya capai nikmat seks anda berdua.

1. Cuba Posisi Seks Baru

Tips untuk capai nikmat seks ini sangat mudah, tetapi malangnya jarang sekali diamalkan oleh pasangan suami isteri. Kebanyakan pasangan takut untuk mencuba posisi-posisi seks baru kerana sudah terbiasa dengan posisi seks rutin. Sudah menjadi lumrah manusia takut dengan benda baru, tetapi dalam masa yang sama mereka inginkan pembaharuan. Unik kan?

Selain memberi kelainan dan pembaharuan dalam hubungan seks, posisi seks yang baru juga akan membuat anda berdua merasakan dan capai nikmat seks baru yang belum pernah anda rasai sebelum ini. Ini bukan tahayul, tetapi boleh dibuktikan melalui logik akal. Posisi seks yang berlainan akan membuat zakar menujah dalam sudut yang berbeza. Ini membuat zakar berjaya menerobos kawasan zon erotik pada faraj yang belum pernah diterokai sebelum ini. Mudah kan?

0511-guy-survey-joking_dc

2. Guna Teknik “Afterplay”

Admin pasti anda sudah biasa dengan teknik “Foreplay”. Tetapi bagaimana pula dengan teknik “Afterplay”Afterplay adalah teknik menggoda, atau berasmara selepas sahaja anda berdua bersetubuh. Anda pasti berfikir, kenapa nak menggoda pula selepas bersetubuh. Kan selalunya lepas bersetubuh masing-masing tidur, atau melakukan aktiviti sendirian?

Di sinilah teknik Afterplay memainkan peranan. Sebenarnya sebaik sahaja anda dan pasangan klimaks semasa bersetubuh, tubuh badan anda berdua berada dalam keadaan yang sangat sensitif. Keadaan ini membuatkan tubuh anda berdua mudah menerima rangsangan, seperti semasa sebelum bersetubuh. Oleh itu tak salah anda mencuba teknik Afterplay ini. Goda dan rangsang pasangan seperti semasa foreplay, tetapi lakukan selepas anda berdua klimaks. Inilah yang dinamakan sebagai teknik Afterplay.

sex19n-1-web

2. Ceritakan Apa Yang Sedang Berlaku

Bagaimana skrip seks anda berdua? Adakah anda berdua hanya diam ketika aktiviti seks? Atau hanya mengerang dan mendesah tanpa sebarang komunikasi? Jika anda berdua berkomunikasi semasa melakukan hubungan seks, ini sangat bagus. Hubungan seks tanpa sebarang komunikasi adalah hubungan seks yang membosankan, dan rutin. Tetapi kali ini admin nak beri satu teknik komunikasi semasa seks yang saya pasti anda berdua belum pernah cuba.

Sebagai contoh kepada isteri, jika suami sedang membelai payudara anda, katakan kepada beliau, “Tangan abang kat breast ayang, sedapnya..” Walaupun ayat ini nampak sangat biasa, tetapi secara tak sedar suami anda lebih ghairah dan bernafsu. Begitu juga kepada suami. Gunakan teknik yang sama untuk isteri. Jika anda berdua mengamalkan teknik ini, sudah pasti anda berdua akan merasakan nikmat seks yang lebih mengasyikkan.

 sex

dapatkan sekarang

You can leave a response, or trackback from your own site.

Leave a Reply

https://www.facebook.com/johorsoutherntigers.com.my/videos/612746285555341/