6 Kebaikan Minyak Lintah

Kebaikan Minyak Lintah
Kebaikan Minyak Lintah

Kebaikan Minyak Lintah

Sungguhpun sangat menggelikan, namun binatang ini mempunyai banyak khasiat. Minyak lintah dikatakan sungguh luar biasa dan sering dicari oleh ramai orang, khususnya kaum lelaki yang ingin ‘kuat’ alat sulitnya ketika melakukan hubungan seks. Ianya cukup terkenal sebagai haiwan yang menjijikan dan cukup menakutkan bagi sesetengah orang terutama sekali perempuan.

Nama latinnya ‘Hirudomanilensis’ ini tergolong dalam jenis cacing ‘Fillum Annelida’. Lintah mempunyai alat sulit berganda atau ‘hermafrodit’ juga merupakan binatang ‘hemotophagous’. Sesuai dengan zat-zat yang terkandung padanya, ditambah dengan ramuan yang menyertai proses pembuatannya, ternyata minyak lintah mempunyai pelbagai khasiat.

Kebaikan Minyak

Antara 6 kebaikan dan kehebatan minyak lintah kepada pengguna dan pemakainya adalah :

1. Cegah Penyakit Diabetes Dan Jantung

Penyakit diabetes dan jantung pada umumnya disebabkan kerana pola hidup yang tidak sihat, sehingga menyebabkan pembuluh darah tersumbat. Untuk mencegah kedua penyakit tersebut, anda boleh menyapu minyak lintah secara teratur ke seluruh tubuh.

2. Tingkatkan Ghairah Seksual Wanita

Ghairah wanita yang rendah boleh diatasi dengan minyak lintah. Ini adalah kerana kandungan ‘nitric oxide’ (NO)mampu memberikan stimulasi pada saraf yang dapat membangkitkan ghairah dan memberi rangsangan seksual kaum wanita dengan cara menyapu minyak lintah tersebut pada bagian vagina serta klitoris.

3. Merawat Kulit Muka

Bintik-bintik hitam dan jerawat boleh disembuhkan dengan menyapu minyak lintah secara teratur pada wajah. Kandungan ‘hirudin’ dan ‘histamine’ yang terkandung padanya mampu mengatasi masalah tersebut. Selain itu. Bagi anda yang mempunyai kulit muka yang kasar, kusam dan berkedut, sapukan minyak lintah secara teratur, dan kulit wajah anda akan kembali halus serta anjal. Tambahan pula kandungan anti kolagen di dalamnya, selain dapat melancarkan peredaran darah, ia juga boleh mencegah penuaan semulajadi.

4. Besarkan Zakar

Salah satu manfaat minyak lintah yang paling popular adalah untuk besarkan zakar lelaki. Lintah mempunyai zat ‘histamin’ yang memiliki fungsi sebagai ‘pengembang’.

5. Meningkatkan Nafsu Seks

Minyak lintah dipercayai dapat meningkatkan nafsu lelaki dan mengatasi ejakulasi semulajadi kerana kandungan ‘nitric oxide’ (NO) pada lintah. Ia memiliki fungsi sebagai ramuan viagra, begitu juga dengan kandungan ‘hirudin’ yang mampu memperlancarkan pengaliran darah.

6. Menegang Dan Membesarkan Payudara

Melalui urutan dengan menggunakna minyak lintah pada payudara dikatakan dapat merangsang saraf motorik, sehingga dapat memperbesarkan serta menegangkan payudara.

dapatkan sekarang

You can leave a response, or trackback from your own site.

Leave a Reply

https://www.facebook.com/johorsoutherntigers.com.my/videos/612746285555341/