6 Tips Cari Jodoh Cara Mudah

cari jodoh
cari jodoh

cari jodoh

Cari jodoh adalah perkara yang sangat sensitif jika ianya dibincangkan bersama-sama kawan yang masih belum berkahwin dan umurnya semakin meningkat. Mungkin di antara kita yang masih belum berkahwin tetapi umur sudah meningkat khusus golongan wanita. Ini di tambah lagi dengan teman-teman sebaya anda sudah berkahwin dan mempunyai anak sudah tentu menimbulkan kerisauan. Sekiranya  anda mengalami perkara seperti ini sebaiknya anda jangan panik dan bingung.

Jom baca 5 kata-kata perangsang untuk mereka yang belum dapat jodoh ini :

1. Jangan Sampai Terpaksa Menikah

Apakah anda pasti menginginkan kehidupan seperti yang anda lihat? Sebab tidak semua yang nampak baik dari luar sama seperti yang terjadi di dalam. Soal cari jodoh dan berkahwin bukan hal mudah, jadi jangan sampai terpaksa melakukannya hanya kerana anda tertekan dengan status bujang anda.

2. Jangan Lupa, Manfaat Menjadi Orang Bujang 

Bujang maksudnya anda sendirian dan boleh melakukan banyak perkara yang anda suka tanpa batasan orang lain. Ingat saja berbagai manfaat menjadi bujang, dengan demikian anda akan lebih bersyukur dan tidak terlalu terdesak untuk cepat-cepat cari jodoh.

3. Anda Bukan Orang Terakhir 

Anda keluar rumah dan melihat seolah semua orang sudah cari jodoh dan berjumpa dengan pasangan mereka. Anda pun merasa menjadi orang bujang terakhir yang tinggal di bumi. apapun, hal itu tidak benar. Percayalah, ada seseorang yang sangat istimewa yang kelak akan mendapatkan anda.

4. Jangan Rasa Tertekan 

Memang mengucapkan sesuatu lebih mudah daripada melakukannya. Namun membiarkan diri untuk tertekan jelas tidak akan mengubah keadaan. Jadi, pastikan anda selalu berfikiran positif mengenai masa depan anda dan kalau boleh buat sementara waktu usah difikirkan untuk cari jodoh dengan cepat.

5. Jangan Putus Asa 

Hari istimewa anda akan datang, meskipun tidak tahu bila-bila hal itu akan terjadi. Jadi sambil menunggu waktu itu, jangan membiarkan diri berada di dalam keadaan orang yang berputus asa. Sebaliknya, jalani hidup anda dengan lebih ceria dan memanfaatkan kesempatan yang ada untuk cari jodoh dengan pasangan yang secocok dengan anda.

6. Solat Dan Berdoa

Selain itu, untuk cari jodoh anda haruslah sentiasa solat dan berdoa meminta kepada yang Maha Esa agar cepat dipertemukan dengan pilihan hati. Ingatlah walau sekuat mana pun anda ikhtiar dan berusaha untuk cari jodoh jika Allah tidak izinkan maka sampai bila-bila pun usaha anda itu tidak berhasil.

Sekarang tarik nafas panjang dan fikirkan dengan baik penjelasan di atas. Semoga anda tidak lagi merasa buruk sangka dengan keadaan yang sekarang. Dan yang paling penting berfikir secara positif dan In Shaa Allah jodoh anda akan sampai…

Selain di atas anda juga boleh cuba berikthiar salah satu caranya untuk cari jodoh dengan mudah ialah… mandi bunga? ..bukan he he ! tetapi menggunakan pheromone. Pheromones bukan lagi satu rahsia, ianya memikat seseorang secara alami apabila dirembeskan oleh berbagai bahagian tubuh anda melalui peluh.

Pheromone yang dimaksudkan ialah Pherolins ialah wangian yang disebatikan bersama pheromone & copulin dengan tahap campuran yang paling sesuai untuk membantu anda memanupilasi pheromone & copulins di dalam Pherolins tersebut pada tahap optimum. Pherolins digunakan untuk wanita bagi memikat lelaki.

Bagi lelaki anda boleh menggunakan Phero-x. Phero-x ialah  sejenis hormon lelaki, pemikat wanita semulajadi (yang berkuasa) anda boleh memikat, mempesona, menguja, dan MENGGODA mana-mana wanita. Pheromones akan meningkatkan daya keterampilan anda, terhadap wanita secara mendadak. Dijamin oleh saintis antarabangsa! Jadilah WIRA dalam arena memikat wanita!

dapatkan sekarang

You can leave a response, or trackback from your own site.

Leave a Reply

https://www.facebook.com/johorsoutherntigers.com.my/videos/612746285555341/