7 Adegan Dalam Filem Porno

pizza-delivery-porn
Adegan Filem Porno

Adegan Filem Porno

BAYANGKAN adegan dalam situasi filem porno ini : anda ditugaskan di suatu tempat dan bertemu dengan seseorang yang tidak anda kenali. Semasa rancak berbual,  tiba-tiba terbit satu perasaan suka kepadanya. Anda tidak bertepuk sebelah tangan dan anda berdua mulai menggoda antara satu sama lain. Babak akhirnya, terus bermesra bagaikan pasangan suami isteri meskipun perkenalan tersebut terlalu singkat.

Sedutan babak bagaikan filem porno Hollywood ini mungkin disangka tidak logik, namun sebenarnya tak mustahil berlaku di alam realiti. Mari admin kongsikan pengalaman beberapa orang lelaki yang tewas selepas digoda dalam saat-saat paling tak diduga; iaitu di tempat kerja.

1. Aksi Filem Porno Juruteknik IT 

Adegan dalam filem porno anda bekerja sebagai pembantu IT di sebuah syarikat terkemuka, anda sentiasa menjadi rujukan staff terutamanya perempuan untuk bertanya perihal komputer mereka. Sudah nama pun lelaki kan, anda selalu bergurau senda dan bertepuk tampar dengan staff wanita di situ untuk mengusik mereka tetapi tak pernah lebih daripada itu.

Pada satu hari, anda didatangi oleh penyambut tetamu pejabat tersebut. Setelah siap membantu menyelesaikan masalah komputernya, dia menyuruh saya masuk ke bilik yang menyimpan mesin pengecop surat.

Tiba-tiba, dia ikut sekali saya masuk ke dalam dan terus mencium bibir anda dengan penuh ghairah, selain daripada ‘aktiviti’ menyeronokkan yang lain. Sejak kejadian itu, anda dan dia seringkali ke bilik server untuk melempiaskan rindu dendam yang terpaksa diperam seharian di pejabat.

8

2. Aksi Filem Porno Jurureka Dalaman 

Semasa zaman belajar, anda tinggal di luar kampus. Semasa baru pindah ke rumah itu, tuan rumah kami telah menggunakan khidmat seorang jurureka dalaman untuk memasang bidai tingkap. Gadis yang ditugaskan untuk memasang bidai di bilik anda seorang yang comel, mudah mesra dan manja. Ketika sibuk bekerja, dia bersembang-sembang dengan anda yang ketika itu sedang duduk di bucu katil seperti adegan di dalam filem porno.

Kamu saling menggoda antara satu sama lain, sehinggalah dia letakkan dril dan pemutar skru ke lantai dan perbualan rancak kamu bertukar kepada bunyian lain. Namun, kemesraan kamu tidak berakhir di situ. Kamu manjadi pasangan kekasih selama beberapa bulan selepas itu sebelum putus cinta.

3468039_5_o

3. Aksi Filem Porno Ibu Kawan Baik

Pengalaman pertama anda digoda wanita bukanlah dengan seseorang yang seusia dengan anda, tetapi ibu rakan karib anda sendiri! Ketika itu, anda ingin menghadiri majlis perkahwinan kawan anda yang berlangsung di luar negara. Oleh kerana anda lakukan persiapan semua di saat akhir, anda gagal untuk tempah bilik hotel. Jadi, kawan anda pun mengajak anda untuk bermalam sahaja di rumah ibunya yang merupakan seorang janda.

Walaupun anda hanya pernah bertemu dengan ibunya dua kali sahaja sebelum itu, oleh kerana terdesak anda pun setuju sahaja. Malam itu, selepas semua orang pulang ke hotel masing-masing, anda dan ibu rakan anda tinggal berdua di rumah tersebut. Tidak mahu dianggap kurang ajar, anda pun berbual-bual dengan wanita separuh abad itu untuk menemaninya sebelum tidur. Tak lama kemudian, kami berasmaradana di atas sofa di ruang tamu, sebelum tangan anda ditarik olehnya ke bilik tidur seperti adegan di dalam filem porno.

267767_02

4. Aksi Filem Porno Penghantar Piza

Sepanjang 3 tahun sebagai penghantar piza, pelbagai pengalaman telah anda lalui. Tapi yang paling manis tentulah yang satu ini. Anda ditugaskan menghantar pesanan seorang pelanggan wanita ke rumahnya. Ketika anda tiba, seorang wanita menyambut kedatangan anda di muka pintu dengan pandangan menggoda yang memanah jiwa kelakian anda dengan pakaian yang seksi dan menggoda. Kemudian, dia berkata bahawa dia mahu add anda di Facebook, namun anda menolak kerana tiada akaun sosial itu. Namun, anda telah menulis nombor telefon anda di belakang resitnya.

Anda terus beredar dan tidak beberapa lama, wanita tadi tidak henti-henti menghantar mesej berbaur lucah kepada anda. Dia turut mengajak anda untuk ke rumahnya. Kalau ikutkan hati, hendak sahaja anda patah balik dan lupakan pesanan pelanggan lain pada saat itu juga. Namun, anda katakan kepadanya untuk bersabar sehingga syif anda tamat. Malam itu, anda menghabiskan masa di dalam bilik tidurnya dan bermadu kasih macam di dalam adegan filem lucah!

pizza-delivery-porn

5. Aksi Filem Porno Pemasang Kabel TV 

Anda bekerja sebagai pemasang kabel bagi sebuah syarikat penyiaran swasta. Pada suatu hari, anda telah dihantar untuk menjalankan kerja pemasangan di rumah seorang klien perempuan berbangsa India. Pada pandangan pertama, dia memang cantik orangnya. Namun yang peliknya, sepanjang anda berada di rumahnya, dia hanya memakai jubah tidur dan sentiasa memberikan pandangan menggoda kepada anda. Anda terpana dan terkesima dengan lirikan matanya, namun momen itu terhenti apabila dia menerima panggilan telefon daripada seseorang.

Mereka bergaduh di dalam telefon seketika dan anda dapat agak pemanggil itu mungkin bekas teman lelakinya. Dia memutuskan panggilan dan meminta maaf kepada anda kerana terpaksa menahan telinga mendengar amukannya dalam perbualan telefon tadi. Kemudian, wanita itu mula bercerita tentang dirinya sambil menemani anda siapkan kerja. Daripada perbualan itu, dia mengakui bahawa minatnya lebih cenderung terhadap lelaki Melayu.

Sebelum pulang, anda tanya jika ada apa-apa lagi yang saya boleh bantu. Dengan senyuman manja, dia menyuruh anda merapati dirinya sebelum meraba-raba kemaluan anda seperti adegan di dalam filem porno, Dia tahu apa yang dia lakukan dan anda membiarkan sahaja ‘cabulan’nya.

Setelah klimaks, baru kamu berdua tersedar apa yang kami telah lakukan. Dengan tergesa-gesa anda menyarung kembali seluar dan dia telah memberitahu anda bahawa dia sebenarnya sudah berusia 43 tahun dan mempunyai seorang anak lelaki sebaya dengan anda! Itulah kali pertama dan terakhir kamu berjumpa. Kamu langsung tidak berhubung selepas kejadian itu kerana anda rasa janggal untuk meminta nombor telefonnya. Yelah, sebaya dengan mak sendiri kan.

267477_05

6. Aksi Filem Porno Tukang Paip 

Ceritanya, ayah tiri anda yang kena goda. Beberapa tahun lepas, sinki di dapur rumah ibu anda rosak dan ibu telah menghubungi tukang paip untuk selesaikan masalah itu seperti di dalam filem porno lagaknya. Ingatkan bila dah siap betulkan sinki tu, takkan jumpa lagilah tukang paip tu. Alih-alih, setiap hari dia datang ke rumah! Masuk minggu yang kedua, anda pun tanya pada ibu,“Kenapa tak ganti je sinki tu dengan yang baru? Bosanlah asyik tengok muka tukang paip tu je hari-hari,” tanpa anda sedar yang dia bakal jadi bapa tiri anda tak lama selepas itu.

1287280770_sandra-long-600

7. Aksi Filem Porno Pekerja Bank

Semasa masih menuntut di IPT, anda akan pulang ke rumah ibu bapa dan bekerja setiap kali cuti musim panas. Nak dijadikan cerita, pada suatu hari buku cek anda telah habis digunakan dan perlu diganti dengan yang baru. Semasa berada di bank, anda telah diarahkan untuk pergi ke sebuah kaunter yang dijaga oleh seorang perempuan.

Daripada penampilannya, anda tahu dia pasti lebih tua daripada anda, tapi rupanya menyejukkan mata. Tambah-tambah lagi apabila melihat dia tersenyum manis menyambut kedatangan anda sebagai seorang pelanggan bank. Sementara menunggu buku cek anda siap, kamu berbual-bual kecil tentang diri masing-masing. Dia tinggal di kawasan berdekatan, baru sahaja konvo dan ini kerja tetap pertamanya selepas tamat pengajian.

Makin lama bersembang, kamu masing-masing faham sendiri yang kamu berdua sememangnya serasi bersama. Oleh kerana masa sudah hampir pukul 5 petang, dia bertanya jika anda mahu minum-minum selepas tamat waktu kerja. Anda anggukkan kepala tanda setuju dan tak tahu macam mana, babak akhirnya adalah kamu berdua kepenatan di dalam kereta dan dia nyenyak tidur di dalam dakapan anda. Sejak itu, sepanjang musim panas kamu atur ‘temu janji’ di parkir kereta berhampiran bank tempat dia bekerja untuk berasmara seperti adegan di dalam filem porno.

e9fc00f354666e8275bd0f33b6dd14a8

dapatkan sekarang

You can leave a response, or trackback from your own site.

Leave a Reply

https://www.facebook.com/johorsoutherntigers.com.my/videos/612746285555341/