Air Liur Sebagai Pelincir Faraj

Air Liur Pelincir Faraj
Air Liur Pelincir Faraj

Air Liur Pelincir Faraj

Menggunakan air liur sebagai alternatif untuk dijadikan pelincir ketika melakukan seks sememangnya satu idea yang menarik dan selamat untuk pasangan suami isteri. Dengan syarat suami isteri haruslah menjaga kesihatan mulut dengan kerap menggosok gigi dan berkumur dengan air garam atau pun listerine.

Ramai pasangan di luar sana mempunyai masalah ‘kekeringan’ ketika melakukan persetubuhan. Ini bermaksud pasangan wanita tidak mengeluarkan cecair faraj untuk memudahkan zakar pasangan memasuki faraj serta melakukan hubungan kelamin dengan mudah. Antara faktor yang menyebabkan kurangnya cecair faraj adalah kerana tidak melakukan rangsangan melalui aktiviti foreplay ataupun faktor kesihatan yang sering dilalui oleh wanita selepas melahirkan anak. Kebiasaannya wanita akan mencari jalan pintas untuk menyelesaikan masalah ini dengan menggunakan pelincir faraj yang terdapat di pasaran seperti MiniLove Orgasmic Gel dan juga Pelincir Faraj Hot Kiss.

Seharusnya, jika wanita itu teruja seksual, anggota kelamin mereka akan menerima kemasukan darah yang banyak dan membuatkan bibir kecil dan besar faraj menebal. Kemudian, bahagian antara bibir kecil atau ‘vestibule’ akan menghasilkan rembesan cecair yang menjadi pelembap atau pelincir bagi kemasukan zakar tanpa menggunakan bantuan pelincir faraj dan juga air liur.

Jika perkara ini tidak berlaku, maka pasangan terbabit tiada jalan lain dan perlu menggunakan pelincir tiruan dan juga air liur sebagai alternatif untuk memudahkan dan memberi keselesaan ketika mengadakan hubungan kelamin. Malahan, ada pelbagai jenama dan jenis bahan pelincir dijual untuk kegunaan pasangan bermasalah seperti ini. Bagaimanapun, ramai tidak tahu bahawa penggunaan bahan-bahan pelincir memberikan kesan sampingan kepada pasangan itu. Sesetengah ramuan bahan terbabit mengubah keasidan faraj dan membuatkan mukosa faraj mudah terdedah kepada jangkitan kulat yis.

Namun demikian, disarankan pasangan yang bermasalah, hentikan sementara penggunaan pelincir ini.

Lebihkan proses pemanasan terhadap pasangan dan jika perlu, rangsang anggota kelamin isteri menggunakan mulut supaya rembesan dipertingkatkan sebelum anda menyalurkan ereksi. Air liur dan rembesan faraj tidak mengganggu sperma! Walau apapun, pasangan seperti ini perlu berjumpa doktor dengan segera dan selesaikan masalah berkenaan.

So… anda bagaimana… Paling senang guna air liur je lah… Murah dan selamat!!!!.. 

dapatkan sekarang

You can leave a response, or trackback from your own site.

Leave a Reply

https://www.facebook.com/johorsoutherntigers.com.my/videos/612746285555341/