Double Stemcell

double stemcell

double stemcell

Double Stemcell membekalkan nutrient bagi membantu merangsang pertumbuhan dan penggantian sel-sel baru serta pembaikan sel lama (yang telah rosak/cedera) dalam darah, organ, kulit dan seluruh anggota badan. Dengan pengambilan teratur setiap hari akan membantu mencegah, merawat serta memperbetulkan masalah/penyakit, seterusnya meningkatkan tahap kesihatan badan. Manfaatnya akan terserlah pada kulit, wajah dan bentuk badan seseorang. Badan akan sentiasa cergas dan penuh bertenaga untuk menjalani kehidupan harian. Sesuai untuk semua peringkat umur dan jantina.

produk double stemcell

KEUNIKAN DOUBLE STEMCELL

  • Cara pemakanan yang unik dan mudah diamalkan, terus diserap ke salur darah.
  • Memenangi Anugerah Europe Innovation 2008 & 2012
  • Dapat pengiktirafan GMP, HALAL dan SIRIM
  • Nombor Rujukan Kementerian Kesihatan Malaysia – KKM-163/S/25 JLD.214
  • Jaminan Insurans RM3,000,000.00
  • Nombor insurans dari MSIG: SM-08541934-PRL
  • Patent Number: US2008/0299092 A1
  • EP 1985280 A2

KANDUNGAN DOUBLE STEMCELL

  • Stem Cell Epal – Tinggi antioksidan, mempercepatkan dan melindungi pertumbuhan sel2 baru, pemulihan luka.
  • Stem Cell Anggur – Agen anti-penuaan, menguatkan perlindungan dari UV, meningkatkan kekuatan sel kulit.
  • Ekstrak Acaiberry – Meningkatkan metabolisma, mengurangkan berat badan, memperbaiki aliran darah, menguatkan jantung, membekalkan tenaga, kaya Vitamin A, B1 & E.
  • Ekstrak Blueberry – kaya Vitamin A, C, E, K, tinggi kandungan antioksidan, menyingkirkan toksin & radikal bebas, mengurangkan lemak & kolestrol, meningkatkan sistem imunisasi badan serta membekalkan tenaga.

keberkesanan double stemcell

SEBAB MEMILIH DOUBLE STEMCELL

  • Menghilangkan Kedutan, Mencerah & Menggebukan Kulit Seluruh Badan –Sebatian yang unik (stem cell epal & anggur) serta antioksidan menjadikan kulit lebih muda dan segar. Sel2 ini akan bertindak mengurangkan kedutan pada kulit terutama kulit muka dan mengaktifkan sel-sel kulit badan.
  • Perlindungan Dari Cahaya UV Matahari Merbahaya, 30 Kali Lebih Lama – Bila berdiri di tengah panas, ia sebenarnya melemahkan kulit kita. Bila kulit lemah, ia tidak tahan lama dan menyebabkan kulit semakin banyak berkedut, berjeragat, suram dan tidak sihat. Jadi kita perlu memberikan perlindungan yang sewajarnya agar sinar UV tidak mempercepatkan kerosakan kulit.
  • Mengembalikan Tenaga & Stamina – Acai Berry membantu tubuh mendapatkan kualiti rehat yang lebih baik, agar dapat memulakan hari dengan tubuh badan yang lebih segar pada setiap pagi.
  • Melancarkan Perjalanan Darah & Menguatkan Jantung – Apabila Double stemcell ini memasuki badan, ia memberikan haba yang merangsang kelancaran aliran darah, membekalkan lebih banyak oksigen dan nutrien untuk dibawa ke bahagian otak & badan, sekaligus dapat meningkatkan tenaga, merehatkan dinding saluran darah melalui kesan oksida nitrik yang terdapat di dalamnya di samping meningkatkan daya ingatan dan kejelasan mental.
  • Bakar Lemak Dalam Badan dan Merendahkan Kolestrol – Acaiberry dan Blueberry dapat meningkatkan kadar metabolisme badan, menyingkirkan bahan buangan dan toksin dalam badan.
  • Hanya 15 Saat Untuk Diminum! (sesuai bagi wanita sibuk/bekerjaya) – Hanya perlu guna sepaket sehari. Tak perlu tergopoh-gapah waktu pagi masa bersiap untuk pergi kerja. Masa boleh jimat, dan kecantikan pun terjaga rapi. Keluar rumah dengan penuh keyakinan diri.

KESAN PENGAMBILAN DOUBLE STEMCELL

  • Mencerah & menggebukan kulit wajah dan badan.
  • Membantu mengurangkan kedutan pada kulit.
  • Menghapuskan jerawat dan parut.
  • Mengaktifkan sel-sel badan dan kulit.
  • Membantu menjadikan kulit halus, licin dan anjal.
  • Menghilangkan masalah minyak berlebihan.
  • Melembapkan dan menganjalkan kulit.
  • Meningkatkan daya penyerapan kolagen oleh badan.
  • Merangsang badan menghasilkan lebih kolagen.
  • Membantu menguatkan sendi dan tulang.
  • Membantu bertindak sebagai anti penuaan.
  • Agen antioksidan.
  • Menjaga kesihatan dan jantung.
  • Mengurangkan risiko kanser & penyakit lain.

SIAPA YANG WAJIB AMBIL DOUBLE STEMCELL

  • Gout
  • Sakit saraf/sendi dan lenguh2 tulang
  • Buasir/sembelit
  • Kencing manis
  • Darah tinggi
  • Lemak darah
  • Anemia
  • Kulit sensitif
  • Sistem penghadaman lemah
  • Kerap demam selsema
  • Mudah letih dan badan lemah
  • Tekanan/stress
  • Kolestrol tinggi
  • Masalah kulit kronik
  • Masalah kewanitaan – keputihan, ‘kembali dara’

cara makan double stemcell

stemcell

Apakah Itu STEMCELL?

Seperti yang kita semua tahu, stem cell bukan sahaja dapat merawat, mengatasi masalah kulit dan mencantikkan kulit sahaja tetapi Ia juga mampu mengatasi segala penyakit atau masalah yang kita hadapi.

Secara umumnya, STEM CELL boleh dianggap sebagai sel induk kerana keupayaannya untuk menjadi semua jenis sel atau tisu di dalam badan kita. Contohnya, sel otot, sel saraf, sel jantung dan sel darah.

Oleh itu, ia boleh digunakan untuk menjana sel-sel dan tisu-tisu gantian bagi merawat beberapa jenis penyakit seperti Parkinson, Alzheimer, leukemia, angin ahmar, serangan jantung, kencing manis, sklerosis multipel, artritis rheumatoid, lumpuh saraf tunjang dan lain-lain lagi.

double stemcell nst

TESTIMONI

eczema skin problem

Kanak-kanak Penghidap Eczema

erma fatima double stemcell

Selain umie aida, kak Erma Fatima KAKAK KEPADA DUTA KITA UMIE AIDA pun dah mula consume Double Stemcell and her respond is Superb!

masalah jeragat

Testimoni Masalah jeragat selesai dalam masa 1 bulan, Alhamdulillah setelah meggunakan 2 pek double stemcell.

Nampak makin muda kan…

masalah sukar hamil

Sukar hamil kerana sering gugur. Dengan pemgambilan DOUBLE STEMCELL secara konsisten, insyaAllah ia boleh menguatkan rahim serta kembali kepada kedudukan yang lebih stabil… Kita hanya berusaha tetapi Allah yang mengizinkan sesuatu itu berlaku…

kulit kaki merekah

Kulit kaki yang merekah teruk, sudah semakin pulih walaupun belum habis lagi 1 pack DOUBLE STEMCELL.

Syukur, alhamdulillah.

testimoni rambut

masalah jerawat

Alhamdullilah Jerawat dah kurang sikit…. Macam tak percaya dalam jangka masa yang singkat dapat mengubah wajah menjadi lebih halus, lembut, gebu, licin, lembap, anjal serta warma kulit (toner) sekata. Ya! ia bukan dakwaan atau nak tipu anda. Teknologi Stem Cell memang mampu membantu anda mendapatkan wajah yang lebih cantik.

testiomoni double stemcell 1

umieaida818

Double Stemcell adalah supplement harian yang wajib bagi Umie Aida. Duta utama kita. Kita kena fikir, Datin Paduka Umie Aida, bukan sembarangan orang. Sudah pasti beliau selama ini berhati-hati dalam memilih dan mengamalkan produk serta bukan mudah bagi beliau untuk menerima menjadi DUTA bagi sesebuah produk. Akhirnya beliau telah bersetuju untuk menjadi Duta bagi produk Double Stemcell dan ini membuktikan bahawa beliau amat gembira dengan keberkesanan produk. Cantik luar, cantik dalam selain dapat menjaga kesihatan tubuh badan siapa yang tak nak?. DOUBLE STEMCELL adalah PURE STEMCELL.

 

the power of double stemcell

“Testimoni pesakit psirosis yang menderita selama 4 tahun. Telah menjalani rawatan kimoterapi kulit tetapi tidak menampakkan perubahan. Alhamdulillah dengan pengambilan PHYTOSCIENCE DOUBLE STEMCELL sebanyak 3 kotak, pesakit telah sembuh.” Anda ragu2 lagi dengan kemampuan produk ini yang mampu memperbaiki sel2 yang rosak dan mengaktifkan sel yang baru? Segala permasalahan mampu di atasi.

phytoscience double malaysia

tekanan darah

Sudah 3 tahun menghidap darah tinggi dengan bergantung ubat doktor. Tapi setelah mencuba DOUBLESTEMCELL selama 1 minggu, tekanan darah kembali normal.

pengalaman double stemcell

phytoscience double triple cell

jahitan mengecut

testimoni diabetes

testimoni kencing manis

fibroid

kehebatan double stemcell

P/S : Kecantikan luaran adalah idaman bagi setiap wanita. Tapi adakah anda tahu bahawa kecantikan luaran yang kekal adalah bergantung kepada kesihatan dan kecantikan dalaman yang konsisten? Cubalah Double Stemcell sekarang kerana admin yakin anda pasti gembira dan berpuas hati dengan hasilnya.

((( 1 kotak : MYR250.00/14 paket )))

((( 2 kotak : MYR270.00/28 paket )))

dapatkan sekarang

You can leave a response, or trackback from your own site.

One Response to “Double Stemcell”

  1. […] “Yalah…”jawab Halim perlahan lantas menyambut tangan Normah. Reaksinya masih tawar. Dia belum benar-benar ikhlas. Petang itu kami bersama-sama membacakan surah Yasin dan ayat-ayat suci al-Quran untuk Normah yang kelihatan semakin teruk. Bagaimanapun bila Normah meminta ampun sekali lagi, saya lihat Halim semakin ikhlas menyambutnya. Saya tersenyum. Mungkin hatinya sudah sejuk melihat penderitaan Normah. Lebih kurang pukul 5.00 petang saya meminta diri kerana ada urusan penting. Sebelum pulang saya berpesan; ”Lim, sekarang ni awak saja yang boleh selamatkan Normah. Dia harapkan sangat keampunan daripada awak. Selepas itu, serahkan kepada Allah. Kalau sembuh, alhamdulillah, kalau tidak biarlah dia pergi dengan aman “. ” Terima kasih ustaz,” balas Halim. Seminggu kemudian Halim datang ke rumah saya dan memaklumkan bahawa Normah telah meninggal dunia. Bagaimanapun, dia membawa juga kisah yang menginsafkan mengenai pemergian Normah. “Ustaz,” Halim memulakan ceritanya, “Malam tu cuma tinggal saya dan anak-anak saja duduk di tepi Normah. Ibu dan bapa dia ke kantin untuk makan. Bila saya bacakan Yasin, saya tengok air mata arwah mengalir setitik demi setitik. Saya tau dia benar-benar insaf dengan kesalahannya dulu, curang pada saya, derhaka pada suami, tinggalkan anak-anak.” “Sampai di ayat salamun qaulam mirrabir rahim, saya ulang tiga kali. Setelah habis, saya usap dahi arwah. Saya lakukannya dengan ikhlas sebab tidak sampai hati tengok hati dia menderita.” ”Setelah menciumnya tiga kali tiba-tiba dia nazak. Nafasnya ditarik dalam-dalam tapi nampak susah sangat. Sekejap kemudian nafasnya laju, tapi lepas itu lambat betul. Saya cemas. Dah dekat ke?” “Tiba-tiba Aina menangis. Entah apa yang digaduhkan dengan kakaknya saya pun tak tau. Kuat betul dia menangis sampai saya tak sanggup nak dengar. Berbelah bagi juga sama ada antara anak dan isteri yang tengah sakit, tapi bila fikirkan tangisan budak itu mengganggu pesakit lain, saya terus ambil Aina dan pujuk dia. Susah pula nak pujuk dia hari tu sampai terpaksa dukung dan bawa ke luar wad.” “Namun bila kembali ke wad, saya dapati Normah dah tidak bernafas lagi.” “Luka memang berdarah lagi, ustaz, tapi bila dia meninggal tanpa ada sesiapapun di sebelahnya, menitis juga air mata saya. Yalah, kalau orang lain pergi dengan baik, ada orang tolong bisikan syahadah, bacakan Yasin, dia pula pergi macam tu. Agaknya itulah balasan untuk isteri yang derhaka.” Cukup menginsafkan, kan? Ambil iktibar dan sampaikanlah pada yang lain. Wallahualam P/S : Subhanallah, betapa kerdilnya sifat manusia apabila mudah sahaja terpedaya dengan ajakan, hasutan dan bisikan nafsu syaitan. Mudah-mudahan kisah seperti di atas ini bagi kita yang masih hidup sekurang-kurangnya dapat dijadikan renungan dan pengajaran bersama. KLIK SINI […]

Leave a Reply

https://www.facebook.com/johorsoutherntigers.com.my/videos/612746285555341/