Petua Ubat Lemah Tenaga Syahwat

Lelaki Lemah Tenaga Batin
Lelaki Lemah Tenaga Syahwat

Lelaki Lemah Tenaga Syahwat

Korang perasan tak banyak betul iklan pasal ubat kuat lemah tenaga syahwat ni. Itu hari masa balik kampung pun bila ke pasar ada juga admin PB lihat ada orang jual ‘ubat kuat’ nie. Bila admin perhatikan lama sedikit, bukan setakat orang tua yang beli bahkan orang muda pun ada juga. Mak aii… Padahal admin pun ada gak jual ubat kuat yang sihat dan selamat untuk mengatasi masalah lemah tenaga syahwat ni.. Hihihi

Nampaknya orang sekarang nie muda-muda lagi dah ada yang mengalami masalah lemah tenaga syahwat yer. Harap-harap tak de lah yang dari kalangan baru berumahtangga tuh.. kalau tidak hmm… susah whoo…

Akan tetapi, pabila ditinjau-tinjau dengan lebih mendalam bahkan lebih banyak lagi promo berkenaan ubat kuat untuk merawat lemah tenaga syahwat ni dalam internet seperti Vimax Brown Original, Extenze, Vimax Booster Biru Putih, Semenax dan juga Vigrx. Targetnya sudah pasti untuk orang-orang muda. Ataupun sesiapa sahaja yang ada masalah sebegini tapi malu nak jumpa doktor. Kalau beli ‘ubat’ secara online tu tentu tak ada orang lain yang tahu… agaknya lah..

Lemah tenaga syahwat nie biasanya dikaitkan dengan tekanan. Al-maklumlah kerja stress sangat.. Dan lagi satu yang admin PB rasa adalah sebab pemakanan… kalau dedulu orang lama-lama nie selalu jaga pemakanan… contohnya selain bekerja membanting tulang, diaorang turut makan jamu, akar kayu dan sebagainya.

Okey, di sini admin PB nak kongsi petua atasi lemah tenaga syahwat yang admin dapat dari seorang ‘orang lama’ kenalan admin PB..

Petua Mengatasi Lemah Tenaga Syahwat

Salah satu petua untuk mengatasi masalah lemah tenaga syahwat ialah mengamalkan minum air buah delima.  Cari buah delima yang telah kecut. Tumbuk buah delima itu dan ambil airnya. Setelah itu campurkan dengan gula pasir dan masak hingga pekat. Minum air rebusan ini beberapa kali sehingga mendapat hasilnya.  Err.. kepada yang belum kahwin tuh jangan dicuba yer.. hehe..

Amalan Atasi Lemah Tenaga Syahwat

Satu lagi petuanya ialah dengan mengamalkan makan telur ayam kampung sebiji setiap hari bersama satu sudu madu lebah. Nak bagi efektif lagi minum juga air akar kayu.

Ikut nasihat orang lama juga, bagi yang lelaki janganlah buat perangai tak senonoh. Jangan sesekali buang air kecil di lopak-lopak atau di paya. Tabiat ni kata orang tua-tua percaya boleh menyebabkan lemah tenaga syahwat. So.. baik hindarkan..

dapatkan sekarang

You can leave a response, or trackback from your own site.

Leave a Reply

https://www.facebook.com/johorsoutherntigers.com.my/videos/612746285555341/