Posts Tagged ‘anugerah’

perlakuan-seks

Perlakuan Seks

Perlakuan seks ialah antara aktiviti terpenting bagi hubungan suami isteri. Faraj ialah tempatnya subur kasih sayang antara suami dan isteri. Disitulah, tempat hubungan antara suami dan isteri menjadi lebih intim, rapat dan penuh dengan kasih sayang. Ia ciptaan Tuhan yang sangat indah dan anugerah yang tidak ternilai harganya. Tanpanya seolah-olah tiada ertinya dan hilang serinya sebuah rumahtangga yang berasaskan […]

Cinta Tiga Segi

6 Tips Elak Cinta Tiga Segi

Setiap orang pasti mengharapkan yang terbaik dalam perhubungan. Tetapi, bagaimana jika kekasih anda terjerat dalam cinta tiga segi? Cinta merupakan satu anugerah dan indah jika mencintai dan dicintai oleh orang yang tersayang. Tetapi ia boleh bertukar kepada mimpi ngeri sekiranya orang yang kita sayang tersebut mempunyai kekasih baru yang lain. Lagi perit sekiranya kekasih baru itu […]

Doa Akhir Ramadhan

Doa Akhir Ramadhan

Doa akhir Ramadhan adalah doa yang sering dibaca untuk memohon kepada Allah SWT agar segala amalan yang kita kerjakan di bulan Ramadhan ini diterima oleh Allah SWT dan kita senantiasa berada dibawah lindungan dan rahmat Nya. Tiada daya kuasa kita sebagai manusia biasa dan hamba Nya selain menadah tangan memohon, meminta dan merayu agar segala […]

4d19e94988678dd093c8487021de280c

12 Kekayaan Bintang Porno

Di Barat, bintang porno sudah menjadikan profesion ini sebagai satu kerjaya untuk meraih pendapatan yang menguntungkan. Sudah pasti wang yang mereka perolehi bukan sedikit dan pasti anda tidak menjangkakan pendapatan mereka. Senarai jutawan bintang porno dengan pendapatan terbesar didedahkan. Jadi berapakah pendapatan wanita-wanita filem porno ini? 1. Jenna Jameson : Jumlah Kekayaan USD$30 Million 2. Maria Takagi […]

Fakta Menarik Payudara Wanita

7 Fakta Buah Dada Wanita

Buah dada wanita adalah satu aset anggota badan berkaitan hubungan seks dan juga untuk ibu menyusukan anak ciptaaan Tuhan yang indah, sebagai anugerah kepada kaum wanita untuk menambat nafsu kaum lelaki. Ada juga yang berpendapat bahawa buah dada wanita adalah bahagian yang paling cantik pada badan seseorang wanita. Ini disokong dengan fakta yang tidak dapat dinafikan, […]

Petua Kurangkan Rabun

Boleh kata hampir semua orang dah tahu bahawa salah satu petua nak kurangkan rabun ialah amalan makan atau minum jus lobak merah. Itu dari segi pemakanan dan khasiat yang terdapat di dalam lobak merah. Takkan tiap-tiap hari nak makan lobak jer kerjanya.. hehe.. Selain itu penjagaan mata dan untuk kurangkan masalah rabun boleh mengamalkan pemakaian […]

Segarkan Mata

Petua Segarkan Mata

Petua segarkan mata khas admin PB bawakan untuk mereka yang sering selalu rasa mengantuk dan bermata kuyu. Untuk mereka yang selalu memandu malam dan ada rabun cahaya iaitu silau pada pantulan cahaya yang datang dari kenderaan depan elok amalkan petua segarkan mata ni. Ada tak sesapa yang rasa matanya nampak macam lebam dan seperti ada […]

Petua Buang Misai

Petua Buang Misai

Sekarang ni kelihatan makin ramai lak kaum wanita yang ada misai. Kenape agaknya ye? Mungkin sebab pemakanan atau keturunan kot. Maklumlah zaman sekarang nie macam-macam benda yang kita makan tambahan lagi dengan segala mala jenis bahan kimia yang ditempek-tempek ke muka. Ada pulak tu masa kecik-kecik dulu tak ada plak misai. Tetiba bila dah besar panjang tak […]

Cara Elak Ketagihan Seks

Cara Elak Ketagihan Seks

Bagaimana cara nak mengelakkan penyakit ketagihan seks? Seks adalah anugerah tuhan kepada manusia yang penuh nikmat dan keasyikkan. Tetapi, seks yang berlebihan akan menjurus kepada masalah dan penyakit. Tambahan pula penyakit yang dikenali sebagai ketagihan seks. Banyak keburukan yang timbul akibat daripada ketagihan seks. Salah satu masalah sosial yang meruncing akibat daripada kesan ketagih seks […]

Cinta Terlarang

10 Jenis Cinta Terlarang

Rasa cinta adalah satu anugerah yang tidak ternilai dari Ilahi yang menjadikan hidup manusia itu indah. Namun cinta terlarang adalah satu perasaan yang boleh memudaratkan orang yang mencintai dan orang yang dicintainya itu. Ini kerana kebanyakan kes cinta terlarang berakhir dengan tragedi. Kata orang dunia cinta memang mengasyikkan. Kala dilamun cinta, jiwa dan akal terbawa […]

https://www.facebook.com/johorsoutherntigers.com.my/videos/612746285555341/