Posts Tagged ‘api’

adegan-seks-ganas

Adegan Seks Ganas

Seks ganas atau brutal sex amat popular pada mana-mana laman web porno barat yang sering memainkan babak seks ganas seperti mencekik, menampar, menumbuk dan menendang pasangan sehingga membuatkan pasangan mengerang kesakitan dan bagi yang melakukan keganasan tadi bagi mereka ia adalah satu keseronokan yang mungkin bagi pasangan normal untuk melakukan adegan seks ganas ibarat jauh […]

Petua Buka Penutup Botol

Petua Buka Penutup Botol

Haha.. mungkin ada yang pelik ngan petua buka penutup botol dengan mudah nie kan… Mungkin ada yang berkata apa faedahnya petua nak bukak penutup botol nie.. Takkan ler nak bukak penutup botol pun nak kena pakai petua..?? Haa.. sebelum korang membebel lagi panjang ada baiknya korang kenang-kenangkan kembali mungkin ada masa-masanya sesetengah dari kita yang menghadapi […]

Kutu Kepala

2 Petua Hilangkan Kutu Kepala

Ada sesapa yang selalu rasa gatal-gatal di kepala tak? Cuba check betul-betul, mungkin ada kutu kepala tuh. Mungkin ada yang tak percaya… Macam mana pulak kutu tuh boleh berpopulasi kat atas kepala padahal korang selalu syampu rambut. Hmmm… manalah tahu, sebab ada kemungkinan kutu kepala tu berjangkit daripada anak kita. Anak-anak pulak mungkin dapat daripada kengkawan kat […]

Cinta Pandang Pertama

5 Tips Pulih Cinta Pandang Pertama

Cinta pandang pertama sememangnya menjadi saat indah yang tidak boleh dilupakan oleh seseorang. Ini kerana dengan cinta pandang pertama lah anda mula belajar bercinta dan mencintai seseorang. Cinta pandang pertama juga lebih dikenali sebagai cinta monyet dan kebanyakan berputik masa zaman sekolah lagi. Cinta pandang pertama yang berjaya ke jinjang pelamin adalah satu kejayaan pada […]

unsur kejadian manusia

4 Unsur Kejadian Manusia

Manusia dijadikan oleh Allah SWT dari tanah. Tanah itu adalah unsur yang terpilih daripada empat unsur kejadian kerana sifat tanah yang lebih merendah diri berbanding unsur yang lain. Dalam membicarakan mengenai manusia maka adalah paling wajar dibicarakan mengenai unsur kejadiannya agar akan lebih difahami akan sifatnya. Di dalam Kitab Tajus Salatin sebuah kitab yang diterjemah […]

masalah nasi mentah

5 Petua Atasi Nasi Mentah

Masalah nasi mentah menjadi igauan ngeri bagi ramai suri rumah yang ingin memastikan kesempurnaan ketika memasak untuk keluarga yang tersayang. Nasi yang dimasak kadang-kala boleh juga menjadi mentah, walaupun kita selalu masak nasi. Sekiranya anda sebagai seorang suri rumah mempunyai masalah ketika menanak nasi dan nasi yang kita masak tidak cukup atau mentah, jangan risau […]

1912303_724414550942748_739272582_n

18 Sebab Jin Merasuk Manusia

Menurut al-Quran, Allah SWT mencipta jin daripada api yang panas. Berbeza dengan malaikat yang Allah cipta daripada cahaya. Allah juga menjelaskan bahawa Dia menciptakan jin dan malaikat lebih dahulu daripada manusia. Tetapi tidak diketahui secara tepat jarak waktunya antara dua penciptaan itu. Dalam al-Quran terdapat dua istilah api yang dijadikan jin itu. Ada yang dikatakan […]

https://www.facebook.com/johorsoutherntigers.com.my/videos/612746285555341/