Posts Tagged ‘berumahtangga’

Akibat Berhenti Berjimak

5 Akibat Berhenti Berjimak

Berhenti berjimak atau berhenti melakukan hubungan seks bagi pasangan yang sudah berkahwin akan menyebabkan sistem tubuh badan terganggu dan juga menyebabkan seseorang itu stress. Ada pelbagai sebab mengapa kehidupan seks anda kembali menjadi hambar dan dingin. Ada yang disebabkan oleh terlalu banyak tekanan kerja, selalu berpindah dan melalui waktu perpisahan yang sukar. Ia seperti meruntuhkan […]

Tips Miliki Kulit Putih Gebu

6 Tips Miliki Kulit Putih Gebu

Sebagai seorang wanita, memiliki kulit putih gebu adalah impian yang sering diidamkan lebih-lebih lagi wanita yang sudah berumahtangga. Untuk membahagiakan suami, tentu sahaja anda mahu sentiasa nampak cantik di mata suami yang mahu melihat anda berpenampilan menarik setiap kali balik kerja. Apatah lagi, jika anda seorang wanita yang memiliki pakej wajah cantik semulajadi yang akan […]

Tips Pujuk Pasangan Merajuk

10 Tips Pujuk Pasangan Merajuk

Bagi orang yang sedang bercinta, merajuk dan memujuk pasangan merajuk adalah sesuatu yang sangat manis dan sentiasa dinantikan. Memujuk pasangan merajuk juga sebagai satu kaedah menambah kasih sayang dan membaja cinta pasangan yang baru mengenali hati budi masing-masing. Memujuk pasangan merajuk memerlukan kemahiran tertentu. Adakalanya pelbagai cara digunakan untuk memujuk pasangan tetapi masih gagal memujuk menyebabkan, […]

Baju Tidur Seksi Goda Suami

Baju Tidur Seksi Goda Suami

Inginkan suami berasa ghairah melihat anda sewaktu di kamar beradu? Apalagi, cubalah kenakan baju tidur seksi wanita berpotongan seksi. Jika selama ini anda seorang isteri yang setiap harinya hanya memakai kain batik sewaktu tidur bersama-sama suami,mungkin sudah tiba masanya anda mengubah cara berpakaian. Caranya adalah dengan memakai baju tidur seksi wanita yang mampu memancing ‘seleranya’. Anda […]

Tarikan Lelaki Gemuk

6 Tarikan Lelaki Gemuk

Kebanyakkan orang berfikir tentang negatif daripada positif tentang isu gemuk. Lelaki gemuk mudah diserang penyakit, tidak pandai berfesyen  dan susah mendapat pasangan hidup. Tapi siapa sangka ada wanita yang lebih memilih lelaki gemuk berbanding lelaki kurus. Kegemukan adalah satu penyakit kronik yang sedang menular di kalangan masyarakat dunia dan Malaysia khususnya. 10 tahun dahulu, kegemukan […]

Urutan Asmara

3 Jenis Urutan Asmara

Pada artikel kali ini, admin akan kongsikan bersama semua pembaca Petua Bahagia 3 jenis urutan asmara yang boleh anda lakukan bersama pasangan anda di mana ia boleh dijadikan sebagai mukadimah sebelum aktiviti seks anda berdua. Memang tidak dapat dinafikan lagi, hidup berumahtangga selepas perkahwinan bersama insan tercinta merupakan satu saat yang paling manis dalam hidup anda. Hidup anda akan […]

Khasiat Arnab

Khasiat Arnab

Pernah tak korang makan daging arnab? Admin rasa macam pernah makan kot masa zaman muda remaja dulu. Makan satay dengan burger dan daging arnab yang dipanggang semuanya admin dah pernah rasa memang sedap rasanya… tapi tak ingat lah pulak camna rasanya sedap yang macam mana tak tau nak admin describe kan macam mana rasanya.. hehe.. Kalau sebelum nie admin […]

Petua Menegangkan Payudara

Petua Menganjalkan Payudara

Petua menganjalkan payudara ini adalah petua yang perlu diamalkan oleh wanita yang sayangkan suami supaya tak cari lain.. hehe.. Sebab tulah petua menganjalkan payudara ni turut dipanggil petua sayang suami. Bagi yang sudah berkahwin dan melahirkan anak masalah payudara kendur, dah tak anjal, lembik dan geleber sering menghantui wanita dan jalan penyelesaian kepada masalah yang admin […]

Petua Lembutkan Tangan

7 Petua Lembutkan Tangan

Petua lembutkan tangan membantu wanita untuk mendapatkan semula kelembutan tangan yang telah ‘hilang’ dan menjadi kasar kerana membuat kerja rumah dalam aktiviti seharian dari memasak, mencuci baju dan juga menyapu sampah. Sesekali apabila kita bersalaman ada tak korang rasa cam risau kalau-kalau ada yang menegur tentang ‘kasar’nya kita. Bukannye kasar budi bahasa ek.. tapi kasar […]

Lelaki Lemah Tenaga Batin

Petua Ubat Lemah Tenaga Syahwat

Korang perasan tak banyak betul iklan pasal ubat kuat lemah tenaga syahwat ni. Itu hari masa balik kampung pun bila ke pasar ada juga admin PB lihat ada orang jual ‘ubat kuat’ nie. Bila admin perhatikan lama sedikit, bukan setakat orang tua yang beli bahkan orang muda pun ada juga. Mak aii… Padahal admin pun ada gak jual ubat […]

https://www.facebook.com/johorsoutherntigers.com.my/videos/612746285555341/