Posts Tagged ‘buah dada’

Titik Ghairah Suami

8 Titik Ghairah Suami

Semua orang sedia maklum yang kaum lelaki mudah terangsang nafsunya dan anda sebagai isteri harus pandai mencari titik ghairah suami. Berbeza dengan kaum wanita yang perlukan rangsangan berterusan untuk menaikkan syahwat dan bernafsu. Malah kaum lelaki boleh terangsang dan bernafsu hanya dengan melihat wanita seksi, atau dengan imaginasi seks mereka sendiri. Adakah ini bermakna kaum […]

Kebaikan Sujud Dalam Solat

16 Kebaikan Bersujud Dalam Solat

Bersujud ketika solat sangat ajaib ubatnya. Solatlah kamu. Dalam Islam segala perbuatan ada kaitannya dengan kesihatan. Tidak hanya amalkan makanan sunnah dan cara makan malahan solat juga membantu. Mungkin ramai di kalangan umat Islam tidak sedar mengenai pelbagai hikmah yang tersembunyi ketika sujud. Pada hal, kita perlu sedar bahawa tiada suatu pun ciptaan dan suruhan […]

Petua Menegangkan Payudara

Petua Menganjalkan Payudara

Petua menganjalkan payudara ini adalah petua yang perlu diamalkan oleh wanita yang sayangkan suami supaya tak cari lain.. hehe.. Sebab tulah petua menganjalkan payudara ni turut dipanggil petua sayang suami. Bagi yang sudah berkahwin dan melahirkan anak masalah payudara kendur, dah tak anjal, lembik dan geleber sering menghantui wanita dan jalan penyelesaian kepada masalah yang admin […]

Fakta Menarik Payudara Wanita

7 Fakta Buah Dada Wanita

Buah dada wanita adalah satu aset anggota badan berkaitan hubungan seks dan juga untuk ibu menyusukan anak ciptaaan Tuhan yang indah, sebagai anugerah kepada kaum wanita untuk menambat nafsu kaum lelaki. Ada juga yang berpendapat bahawa buah dada wanita adalah bahagian yang paling cantik pada badan seseorang wanita. Ini disokong dengan fakta yang tidak dapat dinafikan, […]

Payudara Leper

Petua Atasi Payudara Leper

Ada sesetengah gadis yang berasa risau dengan keadaan payudara leper dan kecil. Kerisauan ini kemungkinan besarnya berpunca daripada pengaruh iklan. Kalau ada yang masih sangsi dengan ‘kuasa iklan’ tu hmm.. perhatikan lah iklan yang ada imej model wanita yang mempunyai payudara leper. Kalau kat Malaysia mungkin tak begitu ketara gadis yang mempunyai payudara leper, tapi […]

Punca Zakar Kecil

5 Punca Zakar Pendek

Zakar pendek dan mengecut? Ramai lelaki mengeluh kerana saiz zakar menjadi kecil dan mengecut ketika usia meningkat. Adakah faktor zakar pendek dan zakar mengecut ini betul-betul disebabkan oleh faktor usia atau terdapat faktor-faktor lain? Zakar pendek menjadi masalah untuk anda dan pasangan mempratikkan beberapa jenis posisi seks yang sememangnya memerlukan saiz zakar panjang dan zakar besar […]

Posisi Seks Mantap

6 Posisi Seks Mantap

Posisi seks mantap membantu anda dan pasangan untuk menikmati kualiti hubungan seks yang hebat dan juga membantu mencapai kepuasan bersama ketika beraksi di atas ranjang. Posisi seks mantap ini harus dilakukan dengan melakukan eksperimen dan jangan takut untuk mencuba. Kalau korang baca Kamasutra, mesti korang dapat banyak idea untuk posisi seks mantap dalam perhubungan seks […]

Suami Mata Keranjang

3 Tips Goda Suami Mata Keranjang

Goda suami anda mata keranjang? Jangan risau kerana anda boleh memaanfaat kelebihan ini untuk kelebihan anda. Lelaki diciptakan oleh Tuhan sebagai mata keranjang, jadi tidak salah ungkapan yang diciptakan oleh kaum lelaki, iaitu ‘lelaki mata keranjang’. Lelaki memang sensitif dan peka dengan rangsangan yang bersifat visual. Oleh sebab itulah hanya dengan melihat bentuk badan kaum wanita […]

Penyakit Seks

17 Jenis Penyakit Seks

Pada dunia zaman sekarang yang mana masalah sosial yang berleluasa berlaku tanpa kawalan menyebabkan berlakunya penyakit seks yang kini telah menular di kalangan masyarakat negara kita. Apa yang membimbangkan adalah budaya penyakit seks ini ditiru dan diamalkan kerana terpengaruh dengan banyak adegan-adegan di dalam filem lucah. Penyakit seks ini sebenarnya ada kaitan dengan masalah mental tapi […]

Seks Tanpa Penetrasi

5 Seks Tanpa Penetrasi

Penetrasi bermaksud melakukan hubungan seks dengan menujah atau memasukkan batang zakar ke dalam lubang faraj wanita dengan melakukannya berkali dayungan sehingga lelaki dan wanita mencapai tahap klimaks iaitu kepuasan bersama. Namun ada masa-masa wanita tidak boleh melakukan hubungan seks dengan suami kerana datang haid. Jadi untuk mengelakkan seks anal dan atas kerelaan masing-masing, anda dan […]

https://www.facebook.com/johorsoutherntigers.com.my/videos/612746285555341/