Posts Tagged ‘hebat’

cinta

Kuasa Cinta

Kuasa cinta ialah suatu tenaga luar biasa yang mempunyai tenaga paling kuat dan berbisa. Dalam pelbagai jenis tenaga, kuasa cinta inilah tenaga yang paling kuat dan ampuh untuk menghadapi segala cabaran dan musibah yang mendatang. Jika ada kuasa cinta, ada lagi hal yang bermasalah, kerana kita sentiasa mempunyai waktu untuk apa yang kita cintakan. Inilah kuasa cinta yang […]

Akibat Berhenti Berjimak

5 Akibat Berhenti Berjimak

Berhenti berjimak atau berhenti melakukan hubungan seks bagi pasangan yang sudah berkahwin akan menyebabkan sistem tubuh badan terganggu dan juga menyebabkan seseorang itu stress. Ada pelbagai sebab mengapa kehidupan seks anda kembali menjadi hambar dan dingin. Ada yang disebabkan oleh terlalu banyak tekanan kerja, selalu berpindah dan melalui waktu perpisahan yang sukar. Ia seperti meruntuhkan […]

Jus Adinda Malam

Jus Adinda Malam

Jus Adinda Malam merupakan jus untuk semua wanita yang mementingkan keanggunan, kehebatan, kecantikan luaran dan dalaman untuk memberikan penampilan yang terbaik kepada  suami mereka. Jus Adinda Malam adalah merupakan minuman tenaga yang HEBAT khususnya untuk wanita. Ianya mengandungi ekstrak 13 jenis herba  yang terpilih dan bahan  yang amat berkhasiat tanpa campuran kimia atau kandungan hormon yang berbahaya  untuk […]

Tips Pujuk Pasangan Merajuk

10 Tips Pujuk Pasangan Merajuk

Bagi orang yang sedang bercinta, merajuk dan memujuk pasangan merajuk adalah sesuatu yang sangat manis dan sentiasa dinantikan. Memujuk pasangan merajuk juga sebagai satu kaedah menambah kasih sayang dan membaja cinta pasangan yang baru mengenali hati budi masing-masing. Memujuk pasangan merajuk memerlukan kemahiran tertentu. Adakalanya pelbagai cara digunakan untuk memujuk pasangan tetapi masih gagal memujuk menyebabkan, […]

Seks Untuk Pesakit Kencing Manis

4 Seks Untuk Pesakit Kencing Manis

Seks juga penting bagi pesakit kencing manis agar perkahwinan sentiasa sejahtera dan selamat. Jadi, bagaimana pesakit kencing manis menikmati hubungan seks?  Penyakit kencing manis atau pun diabetes, merupakan penyakit yang boleh dihidapi oleh wanita mahupun lelaki. Ia berlaku akibat daripada produksi hormon insulin tidak dapat berfungsi dengan baik di dalam tubuh badan. Perkahwinan anda sudah […]

Tips Tingkat Keyakinan Diri

6 Tips Tingkat Keyakinan Diri

Keyakinan diri adalah perkara asas yang perlu dimiliki oleh semua orang. Keyakinan diri bukan sahaja keyakinan untuk berdiri di khalayak ramai, malah keyakinan diri untuk mencuba sesuatu yang baru, menghadapi dan mengatasi masalah dan juga mencipta kejayaan. Namun, banyak keadaan atau situasi yang boleh menggugat keyakinan diri kita. Mungkin anda pernah menghadapi kegagalan, trauma mahupun […]

Khasiat Labu Kuning

6 Khasiat Labu Kuning

Tahukah anda bahawa labu kuning juga memiliki sejuta kebaikan untuk kesihatan. Labu kuning yang masak mempunyai berat yang boleh mencecah 5 kg! Warna kuning atau oren pada isi buahnya adalah menandakan bahawa labu kuning mempunyai kandungan karotenoid yang tinggi dan mempunyai banyak khasiat lain yang boleh membantu manusia. Labu kuning yang sudah masak mempunyai kandungan nutrisi […]

Demam Denggi

Demam Denggi Membawa Maut

Demam Denggi merupakan penyakit jangkitan yang disebabkan oleh virus Denggi yang membawa kepada demam dan boleh menyebabkan pendarahan. Setiap orang hendaklah waspada terhadap Gejala Demam Denggi ini, supaya dengan segera pesakit mendapatkan pertolongan, kerana apabila terlambat boleh membawa maut. Simptom Demam Denggi yang paling buruk iaitu berlakunya pendarahan ketara yang boleh membawa tekanan darah mejadi jatuh […]

Cucuk Benang Dalam Jarum

Petua Mudah Cucuk Benang Dalam Jarum

Ada tak sesapa kat sini yang minat menjahit? Antara cabaran nak menjahit adalah bab nak cucuk benang masuk ke dalam jarum kan.. Hmm.. mungkin tak ramai kot nak menjahit sekarang ni.. sebab takde masa.. hihi… maklumlah sibuk ngan facebook (termasuklah admin sendiri)… ahaks Okeylah, walaupun korang tak minat menjahit, tak semestinya ilmu yang kita dapat nie […]

Petua Rawat Gatal Ulat Bulu

Petua Rawat Gatal Ulat Bulu

Sesiapa yang pernah kena tentu tahu betapa hebat penangan gatalnya kalau terkena ulat bulu nie. Bayangkan pula kalau ada yang terpegang ulat tu, pas tu tangan yang sama pergi sentuh pula tempat-tempat lain kat badan dan muka… Hmmm… alamatnya menangis tak berlagu la.. huhu… Disebabkan kes ‘terkena’ ulat bulu nie jarang-jarang berlaku, maka ramai yang tidak […]

https://www.facebook.com/johorsoutherntigers.com.my/videos/612746285555341/