Posts Tagged ‘Kurus’

carbo-B03-1024x722

Carboflex

CARBOFLEX  merupakan sejenis minuman kesihatan khusus untuk menyingkirkan lemak–lemak berlebihan terutamanya di bahagian perut. Lengan, dan juga punggung. Ia juga membantu proses penurunan berat badan dan sebagai alternatif terbaik untuk membantu individu mendapatkan berat badan ideal. Fokus utama CARBOFLEX juga adalah untuk membuang lemak di bahagian perut dan sekaligus mengempiskan perut buncit. Rasainya pengalaman terbaik bersama […]

Sarapan Rendah Kalori

8 Sarapan Rendah Kalori

Pengambilan sarapan pagi yang rendah kalori sangat penting  kerana dengan bersarapan tubuh akan menjadi semakin sihat. Tubuh anda memerlukan tenaga yang mencukupi sebelum anda memulakan aktiviti seharian. Tambahan pula, tubuh ‘berpuasa’ ketika anda tidur lebih kurang lapan jam sehari. Bagi anda yang sedang berdiet, anda perlu bijak memilih makanan agar ia tidak merosakkan diet. Anda perlu […]

Tips Pengaruhi Kesuburan Wanita

5 Tips Pengaruhi Kesuburan Wanita

Ternyata kesuburan wanita itu sangat penting untuk seseorang wanita itu mencapai kehamilan. Namun, tak semua wanita bernasib baik! Ada sebahagian wanita yang mengalami masalah tentang kesuburan. Situasi ini membuatkan mereka sukar untuk mendapat zuriat atau anak dengan cepat. Sebenarnya ada banyak faktor yang menyebabkan seseorang wanita itu tidak subur.  Jom, semak apa yang boleh mempengaruhi tahap kesuburan […]

Kebaikan Senaman Kardio

6 Jenis Senaman Kardio Dan Kebaikannya

Senaman kardio atau Cardio Workout adalah senaman menjaga kesihatan jantung yang menguji dan memperbaiki stamina apabila sesuatu perbuatan diulang banyak kali dalam tempoh-tempoh masa tertentu, pada intensiti tertentu.  Apa sahaja yang membuatkan jantung kita berdegup lebih laju daripada biasa dan berpeluh dengan banyak berbanding biasa, dipanggil senaman kardio. Mari kita lihat contoh 6 jenis senaman […]

Kebaikan Mandi Ais

5 Kebaikan Mandi Ais

Mandi ais atau air sejuk dikatakan dapat menjadi penawar untuk demam dan jangkitan kuman pada badan. Menurut satu kajian, kadar metabolisme yang tinggi hasil daripada mandi air sejuk adalah disebabkan badan kita cuba memanaskan badan secara sendiri dan mengaktifkan sistem imunisasi, sekali gus menghasilkan lebih banyak sel darah putih. Tetapi itu terjadi apabila anda sering […]

Buah Tamar

Khasiat Buah Tamar

Buah tamar atau kurma boleh membantu anda untuk kuruskan badan secara semulajadi. Rahsia kebaikan kurma ini didedahkan bertujuan untuk memberikan maklumat tentang kebaikannya yang mungkin selama ini kita tidak tahu. Lagipun kebiasaannya kita hanya memakan buah kurma di bulan Ramadhan sahaja. Tapi sekarang tahukah anda ramai pengamal kecantikan sudah menyedari akan khasiat yang terkandung dalam buah kurma itu Bagaimana Cara Untuk Menjadikan Makan Buah Tamar Sebagai Satu Amalan? Mudah […]

Fesyen Lelaki Kurus

8 Tips Fesyen Lelaki Kurus

Umumnya korang mesti fikir lelaki kurus lebih senang nak dress up sebab senang nak muat pakaian kan. Tapi sebenarnya sangkaan korang meleset. kerana lelaki kurus banyak juga cabaran dalam berfesyen ni. Jadi sekarang admin nak share 8 tips berfesyen untuk lelaki kurus supaya korang tampak stylo gitu. Check this out! 1. Tahu Jenama Sesuai Mungkin ada […]

Payudara Leper

Petua Atasi Payudara Leper

Ada sesetengah gadis yang berasa risau dengan keadaan payudara leper dan kecil. Kerisauan ini kemungkinan besarnya berpunca daripada pengaruh iklan. Kalau ada yang masih sangsi dengan ‘kuasa iklan’ tu hmm.. perhatikan lah iklan yang ada imej model wanita yang mempunyai payudara leper. Kalau kat Malaysia mungkin tak begitu ketara gadis yang mempunyai payudara leper, tapi […]

Bentuk Tubuh Badan Idaman

5 Tips Miliki Tubuh Badan Idaman

Memiliki tubuh badan idaman dan mengiurkan adalah impian utama bagi setiap wanita untuk dijadikan sebagai aset memikat dan menggoda lelaki. Bagi wanita yang sudah berkahwin juga tidak terkecuali kerana dengan memiliki tubuh badan idaman dapat memastikan suami tidak akan cari wanita lain di luar sana. Sememangnya untuk memiliki tubuh badan idaman yang cantik dan seksi bukan […]

Pakaian Seksi

4 Pakaian Seksi Goda Lelaki

Pakaian seksi yang dipakai dan digayakan oleh seorang wanita untuk menggoda seorang lelaki adalah senjata utama untuk membuatkan seseorang lelaki itu hilang tumpuan pada sesuatu yang sedang dikerjakannya. Dengan mengenakan pakaian seksi dan ditambah dengan bentuk tubuh badan yang langsing dan mengiurkan cukup membuatkan lelaki itu ‘tewas’ kepada wanita. Namun bagi pasangan yang sudah berkahwin […]

https://www.facebook.com/johorsoutherntigers.com.my/videos/612746285555341/