Posts Tagged ‘lumpuh’

Khasiat Arnab

Khasiat Arnab

Pernah tak korang makan daging arnab? Admin rasa macam pernah makan kot masa zaman muda remaja dulu. Makan satay dengan burger dan daging arnab yang dipanggang semuanya admin dah pernah rasa memang sedap rasanya… tapi tak ingat lah pulak camna rasanya sedap yang macam mana tak tau nak admin describe kan macam mana rasanya.. hehe.. Kalau sebelum nie admin […]

Sixtynine Oil

Sixtynine Oil

SIXTYNINE OIL SIXTYNINE OIL @ 69 adalah minyak urut zakar yang terbaik di dunia yang telah dirumus khas oleh pakar kesihatan dunia dan telah digunakan oleh ramai lelaki secara meluas terutamanya oleh masyarakat ARAB. Minyak ini di proses secara suci daripada haiwan “DHAB” atau lebih dikenali dengan biawak padang pasir yang terdapat di padang pasir […]

burung merpati

Khasiat Burung Merpati

Daging burung merpati mempunyai banyak khasiat yang boleh dimanfaatkan oleh manusia untuk menjaga kesihatan. Khasiat burung merpati ini memang diakui oleh orang tua-tua boleh menyembuhkan banyak penyakit seperti lemah tenaga batin, penyakit lumpuh, sengal-sengal badan dan bermacam-macam lagi. Cara nak menikmati daging burung merpati ini boleh dimasak dengan pelbagai cara ikut pada kreativiti masing-masing. Nak […]

gigitan cinta

Gigitan Cinta

GIGITAN CINTA Gigitan cinta adalah lebam sementara atau tanda tanda bewarna biru keungguan akibat perbuatan mencium, menghisap atau menggigit kulit dengan kuat sehingga kulit tertarik dan menyebabkan pecah darah di bawah kulit tersebut. Gigitan cinta atau lebih dikenali sebagai lovebite di dalam bahasa Inggeris merupakan benda yang tak asing lagi bagi pasangan yang sudah berkahwin. Ini kerana […]

Khasiat minum air suam

Air suam adalah air mentah atau air daripada paip rumah yang dimasak sehingga mendidih dan hilang rasa klorin selamat diminum oleh manusia. Semua orang sedia maklum kebaikan dan khasiatnya.   Berikut admin sertakan 8 kebaikan meminum air suam : 1. Menguruskan badan Berita baik bagi mereka yang sedang mengamalkan diet. Air suam tidak mengandungi kalori, […]

https://www.facebook.com/johorsoutherntigers.com.my/videos/612746285555341/