Posts Tagged ‘teknik’

Tips Bersihkan Telinga

4 Tips Bersihkan Telinga

Telinga merupakah salah satu bahagian tubuh yang senang kotor. Ia juga merupakan bahagian yang sensitif kerana ia merupakan salah satu panca indera iaitu pendengaran. Membersihkannya tidaklah sesukar mana, namun anda perlu juga tahu teknik dan cara tertentu terutama tentang alat bantu yang digunakan. Membersihkan telinga dengan betul dapat membantu anda merawat kebersihan serta kesihatan telinga anda. Biasanya […]

Ciri Air Mani Sihat

3 Ciri Air Mani Sihat

Air mani sihat adalah air mani lelaki yang boleh membuatkan isteri hamil dalam tempoh terdekat selepas melakukan hubungan seks dengan pancut dalam. Ketika ejakulasi penis atau zakar akan mengeluarkan cecair putih yang dipanggil air mani. Pengeluaran air mani lelaki dalam ejakulasi pertama memiliki volume yang bervariasi. Bahkan air mani lelaki yang dikeluarkan ketika ejakulasi mengandungi 40 juta hingga 600 […]

Petua Buka Penutup Botol

Petua Buka Penutup Botol

Haha.. mungkin ada yang pelik ngan petua buka penutup botol dengan mudah nie kan… Mungkin ada yang berkata apa faedahnya petua nak bukak penutup botol nie.. Takkan ler nak bukak penutup botol pun nak kena pakai petua..?? Haa.. sebelum korang membebel lagi panjang ada baiknya korang kenang-kenangkan kembali mungkin ada masa-masanya sesetengah dari kita yang menghadapi […]

Cucuk Benang Dalam Jarum

Petua Mudah Cucuk Benang Dalam Jarum

Ada tak sesapa kat sini yang minat menjahit? Antara cabaran nak menjahit adalah bab nak cucuk benang masuk ke dalam jarum kan.. Hmm.. mungkin tak ramai kot nak menjahit sekarang ni.. sebab takde masa.. hihi… maklumlah sibuk ngan facebook (termasuklah admin sendiri)… ahaks Okeylah, walaupun korang tak minat menjahit, tak semestinya ilmu yang kita dapat nie […]

Isteri Lambat Klimaks

Sebab Isteri Lambat Orgasme

Ramai suami yang mengeluh dan kecewa kerana gagal memuaskan isteri dan salah satu faktor ialah isteri lambat orgasme, atau langsung tidak orgasme. Persoalan ini sering diajukan oleh para suami kerana mereka gagal untuk membuatkan isteri mereka orgasme. Dalam erti kata lain, suami sudah pancut, tetapi isteri masih belum orgasme. Jadi kenapa isteri anda, atau kaum wanita secara […]

Tips Bercium Rangsang Isteri

4 Tips Bercium Rangsang Isteri

Bercium adalah satu seni yang memainkan peranan penting ketika menggoda pasangan anda, ataupun ketika berasmara. Bercium dengan teknik adalah kunci untuk menentukan sama ada pasangan anda akan puas, atau sebaliknya. Ramai para suami yang gagal memanfaatkan seni bercium dan seringkali mengabaikan teknik bercium ketika foreplay, mahupun ketika hubungan seks. Amat rugi sekali kerana jika anda mengetahui […]

Merawat Mati Pucuk

4 Cara Merawat Mati Pucuk

Merawat mati pucuk perlu diusahakan oleh para suami yang menghadapi masalah kesihatan mati pucuk. Bagi lelaki yang menghadapi masalah mati pucuk akan menyebabkan prestasi dan keadaan hubungan seksual suami isteri akan terganggu. Kadangkala suami berusaha merawat mati pucuk dengan pelbagai usaha dan ada pula suami yang tidak melakukan apa-apa usaha untuk merawat masalah mati pucuk yang […]

Payudara Kecil

6 Kelebihan Payudara Kecil

Ada tak kelebihan payudara kecil bagi wanita yang memilikinya? Boleh dikatakan majoriti wanita mengimpikan payudara yang besar, pejal dan montok. Bukan semua ya, tapi majoriti. Ini kerana persepsi yang disumbatkan ke dalam minda masing-masing bahawa kaum lelaki gemarkan wanita yang berpayudara besar. Jika pasangan anda memilih anda sebagai pasangan hidup ‘semata-mata’ kerana saiz payudara anda yang […]

Keburukan Melancap

6 Keburukan Beronani

Beronani adalah perlakuan memuaskan nafsu syahwat dengan sendiri, tanpa bantuan pasangan. Boleh dikatakan semua individu yang telah akil baligh pernah melancap dalam hidup mereka. Kebanyakan Agama di dunia meletakkan beronani atau melancap sebagai salah satu perbuatan yang perlu dielakkan, dan meletakkan hukumnya sebagai haram. Walau bagaimanapun, masyarakat Barat menganggap beronani adalah satu perbuatan yang normal dan tidak perlu […]

Teknik Ciuman Berahi

3 Teknik Ciuman Berahi

Ciuman berahi adalah ciuman yang dilakukan untuk mukadimah sebelum memulakan hubungan seks suami isteri. Terdapat banyak jenis cara ciuman berahi dilakukan untuk membangkitkan rasa ghairah pasangan sebelum melakukan tusukan zakar ke lubang faraj. Ciuman berahi yang dilakukan suami ke atas isteri akan membuatkan faraj isteri cepat berair dan bagi isteri pula ciuman berahi ke atas […]

https://www.facebook.com/johorsoutherntigers.com.my/videos/612746285555341/