Posts Tagged ‘tergoda’

Sikap Lelaki Botak Pikat Wanita

3 Sikap Lelaki Botak Pikat Wanita

Adakah anda peduli samada anda sebagai seorang lelaki botak atau memiliki rambut jika anda tidak memerlukannya langsung untuk memikat hati wanita? Kebanyakan wanita tidak begitu ambil kisah mengenai adakah lelaki tersebut mempunyai rambut yang cantik ataupun botak kerana pada ketika ini ada perkara lain yang boleh mencairkan hati mereka. Walaupun rupa paras yang kacak dan kemas […]

Baju Tidur Seksi Goda Suami

Baju Tidur Seksi Goda Suami

Inginkan suami berasa ghairah melihat anda sewaktu di kamar beradu? Apalagi, cubalah kenakan baju tidur seksi wanita berpotongan seksi. Jika selama ini anda seorang isteri yang setiap harinya hanya memakai kain batik sewaktu tidur bersama-sama suami,mungkin sudah tiba masanya anda mengubah cara berpakaian. Caranya adalah dengan memakai baju tidur seksi wanita yang mampu memancing ‘seleranya’. Anda […]

Tips Mudah Simpan Duit

5 Tips Mudah Simpan Duit

Nak kaya? Siapa yang tak nak, kan… Semua orang mahu kaya dan hidup senang. Nak hidup senang kenalah pandai simpan duit! Macam mana nak simpan duit, kalau duit asyik tak pernah cukup aje? Tapi, anda fikir tak, kalau tak menyimpan pun,  anda tetap merasakan duit yang ada tak pernah cukup pun? Simpan duit adalah kewajipan kita […]

Punca Isteri Curang

9 Punca Isteri Curang

Alam perkahwinan itu memang indah, namun kecewa tatkala mengetahui isteri curang dibelakang anda ianya memang cukup menyakitkan hati dan melukakan perasaan anda sebagai seorang suami yang setia pada hubungan perkahwinan. Rumahtangga yang dibina atas dasar cinta akhirnya musnah kerana mendapat tahu isteri curang. Namun, pernah anda terfikir kenapa isteri curang? Apakah selama ini anda tidak […]

Mata Bersinar

Petua Miliki Mata Bersinar

Haa… ada tak sesapa yang teringin nak mempunyai mata bersinar dan memukau..?  Kalau ada mata yang ‘memikat’ agaknya tak perlu lah lagi susah-susah nak ‘petik jari’ selepas nie… Sekali ‘jeling’ jer sepuluh yang datang tau.. ahaks… Dari mata turun ke hati… kerana matanya membuatkan ku tergoda..! Ayat pembuka bicara kat atas tu adalah ayat gurau-gurau jer […]

https://www.facebook.com/johorsoutherntigers.com.my/videos/612746285555341/