Teknik Jilatan Faraj Guna Lidah

Teknik Jilatan Faraj
Teknik Jilatan Faraj

Teknik Jilatan Faraj

Apakah teknik jilatan faraj guna lidah terbaik untuk puaskan isteri di ranjang? Ramai para suami yang gagal menggunakan lidah sepenuhnya untuk kepuasan kepada isteri mereka di ranjang.

Seperti kebanyakan aksi di dalam filem porno, teknik jilatan faraj pada kemaluan wanita sememangnya banyak dilakukan oleh para pelakon lelaki untuk merangsang pasangan aksi seksnya sebelum memasukkan zakar ke dalam faraj wanita tersebut. Teknik ini boleh dipelajari dan tidak semestinya hanya orang yang profesional dan berpengalaman sahaja yang boleh menggunakan teknik jilatan faraj ini untuk memuaskan pasangannya ketika melakukan hubungan seks.

Mengabaikan Lidah

Rata-rata para suami hanya menumpukan kepada tangan ketika menggomol isteri mereka. Jika ada yang menggunakan teknik jilatan faraj guna lidah pun hanya sebagai mencukupkan syarat ketika berasmara. Sayang sekali kerana lidah adalah antara senjata yang boleh anda gunakan untuk membuat isteri anda puas ketika berasmara.

Cara terbaik menggunakan lidah adalah dengan mengaplikasikan teknik Seks Oral. Seks oral jika dilakukan dengan teknik yang betul boleh membuatkan isteri anda hilang kawalan diri dan tidak mustahil beliau akan klimaks hanya dengan teknik lidah anda.

tumblr_mj791graMN1rgfreto1_500

Teknik Jilatan Faraj Cunnilingus

Teknik jilatan faraj dan seks oral pada alat sulit wanita dikenali sebagai teknik “Cunnilingus”. Teknik jilatan faraj ini merangkumi menjilat, menggigit dan menujah dengan lidah pada alat sulit wanita. Walaupun sekali lalu gerakan ini kelihatan mudah untuk dilakukan, gerakan ini memerlukan tatacara dan teknik yang betul untuk memastikan isteri anda mencapai kepuasan mutlak ketika diamalkan.

Seringkali para suami yang melakukan teknik ini gagal memuaskan isteri kerana teknik Cunnilingus ini tidak dilakukan dengan betul. Lebih teruk lagi isteri berasa sakit, dan terus hilang mood untuk berasmara.

Untuk melakukan teknik jilatan faraj ini dengan betul, anda harus tahu waktu yang sesuai untuk menggomol alat sulit isteri anda dengan lidah anda. Bukan terus menyerang ketika awal foreplay. Dan bukan juga menunggu saat-saat akhir ketika isteri anda sudah basah dan ingin ditujah dengan zakar.

‘Timing’ adalah penting di sini.

Teknik amat penting

Begitu juga ketika menjilat, mengulum, menggigit atau menujah lidah anda pada alat sulit isteri anda. Perlu betul caranya untuk membuatkan isteri anda menikmati sepenuhnya teknik lidah anda. Anda perlu tahu hendak jilat di mana, dan bagaimana untuk menggigit, dan bila pula perlu menujah dengan lidah ke dalam lubang faraj isteri.

Jangan hentam keromo kerana alat sulit wanita, iaitu biji kelentit, bibir faraj, dan lubang faraj adalah amat sensitif dan perlu dibelai dengan teknik jilatan faraj yang betul untuk membuatkan isteri anda mencapai puncak klimaks.

Kebanyakkan suami tidak tahu teknik yang betul dan main hentam keromo dengan lidah mereka pada alat sulit isteri. Akibatnya isteri tidak puas, dan berlakon puas untuk menjaga hati suami.

dapatkan sekarang

You can leave a response, or trackback from your own site.

Leave a Reply

https://www.facebook.com/johorsoutherntigers.com.my/videos/612746285555341/