Tips Melayan Nafsu Seks Suami

tips melayan nafsu seks suami

tips melayan nafsu seks suami

Melayan nafsu seks suami memerlukan setiap wanita atau isteri menjadi lebih hebat dari perempuan Siam kerana lelaki amat menyukai jika dilayan secara ‘first class’. Jika isteri tidak pandai untuk melayan tuntutan nafsu seks suami dikhuatiri kelak suami anda akan beralih angin untuk makan yang haram diluar. Mahukah anda?

Aduhai para isteri sekalian, silalah ambil serius tentang permasalahan ini yang mungkin pada anda hanyalah perkara kecil tetapi tidak pada lelaki. Jadi selepas ini jangan jadikan faktor kepenatan berkerja, tidak pandai buat seks, kesuntukan masa dan pelbagai alasan lain yang ‘membolehkan’ suami anda terjebak dengan kenikmatan dan keasyikan dunia wanita yang lebih menggiurkan di luar rumah.

Biarpun umur kita semakin meningkat tetapi janganlah sampai kita mengabaikan terus soal peri pentingnya aktiviti dan keseronokan seks dalam rencah kehidupan suami isteri. Sehubungan dengan itu, di sini admin ada menyediakan beberapa tips sebagai panduan untuk para isteri dalam memenuhi tuntutan atau melayan nafsu seks suami agar kenikmatan seksual rumahtangga anda menjadi semakin lebih hebat dan bahagia. Jika seks di rumah bersama suami anda hebat, InsyaAllah masalah suami makan luar tidak akan berlaku.

1. Waktu Makan Malam

Kalau dahulu anda sering lewat makan malam bersama suami dan anak-anak. Apa kata anda ubah waktu tersebut menjadi lebih awal sedikit dari biasa. Waktu yang terbaik untuk makan malam ialah selepas anda selesai melakukan solat maghrib secara berjemaah. Jadi ruang untuk anda bersetubuh menjadi lebih cerah kerana anak-anak telah masuk tidur lebih awal dan tubuh badan badan anda sudah mengalami waktu penghadaman yang secukupnya.

2. Menghiasi Diri

Sekurang-kurangnya satu jam sebelum anda ingin melakukan hubungan kelamin bersihkan diri terlebih dahulu dengan mandi, mencuci mulut, menggosok gigi, mencuci kemaluan (faraj), mengenakan pakaian dalam yang nipis dan seksi serta pakailah sedikit minyak wangi pemikat yang harum dan boleh membangkitkan nafsu syahwat lelaki.

3. Menggoda Suami

Menggoda suami janganlah keterlaluan dan mengada-ngada. Jika tidak nanti suami menjadi semakin menyampah pula. Godalah suami diketika anda sedang duduk disisinya. Jika suami anda kelihatan malas, usiklah dia sehingga menaikkan berahi dengan aksi-aksi menarik anda. Katakan padanya dengan nada lembut dan seksi yang anda ini konon-kononnya seperti perempuan siam. Apa salahnya kan, sebab anda adalah isterinya yang sah dan perkara yang anda lakukan ini adalah ibadah.

4. Berikan Pelukan Hangat

Usah hanya menunggu atau ternanti-nanti pelukan dari suami. Anda adalah seorang isteri, seorang wanita yang harus menggoda suami anda. Lakukan yang terbaik yang ada pada diri anda demi untuk suami anda. Berikan pelukan dan kasih sayang supaya suami anda sentiasa teringat dan sayangkan anda selamanya. Ingat! Jangan sampai perempuan lain yang menggoda suami anda. Jadi lakukanlah sekarang. Jangan takut, jangan malas dan jangan nak malu-malu.

5. Raba dan Sentuh Kawasan Kemaluan

Andai dia masih duduk di kerusi, himpitkan diri anda dekat-dekat. Sentuh, usik dan raba-raba di sekitar kawasan kemaluannya. Kalau dia angkat tangan anda ketepi, anda himpitkan dia kuat-kuat. Jika dia masih jua tidak memberi respon, bisikkanlah secara perlahan-lahan di telinganya dan katakan yang anda mahukan seks. Jika dia masih gagal untuk bangun, perlahan-lahan anda tarik tangannya dan letakkan di faraj anda yang sudah basah. Biarkan suami anda merasai kebasahan anda itu. Sudah pasti nafsu syahwatnya akan meningkat dan anda sendiri akan lihat batang zakarnya akan mula menegang. Itu tandanya? Ha ha.. jawablah sendiri..

6. Sifat Sabar

Memang tidak dapat dinafikan bahawa terdapat sebilangan lelaki yang agak liat untuk melakukan seks. Jadi di sini isteri haruslah mempunyai sifat sabar dan bijak memainkan peranan dalam menaikkan nafsu seksnya. Anda kena ingat, sebenarnya lelaki akan mudah cair untuk diajak main di ranjang asalkan anda kreatif dalam melayan rentak nafsunya.

Selamat Mencuba! Wallahualam.

Nabi SAW bersabda yang bermaksud :

“Orang yang bijak adalah yang melawan nafsunya dan beramal untuk selepas kematian. Orang yang lemah pula adalah orang yang membiarkan dirinya mengikut hawa nafsunya dan berangan-angan terhadap Allah.” – (Hadis Riwayat Imam Tirmizi)

P/S : Rahsia seks terbongkar! Bagaimana isteri ghairah seks yang mengidam sangat. Sangat nak merasa sentuhan maha hebat dan nikmat lagi keramat. Suaminya yang lembik itu dengan bantuan rahsia suami perkasa. Akhirnya menggeletarlah seluruh tubuh montok dan gebu isteri itu dengan kenikmatan luar biasa. KLIK SINI

dapatkan sekarang

You can leave a response, or trackback from your own site.

Leave a Reply

https://www.facebook.com/johorsoutherntigers.com.my/videos/612746285555341/